• Kategorie

  • Sposób sortowania ogłoszeń

  • Liczba ogłoszeń na stronę

Data dodania:
8 grudnia 2025
Data wygaśnięcia:
22.12.2025
Miejscowość:
Warszawa
Imię i Nazwisko/Nazwa podmiotu:
Sąd Apelacyjny w Warszawie
E-mail:
rekrutacja@waw.sa.gov.pl
Telefon:
225-826-449

Asystent sędziego

Termin i miejsce konkursu (II etap)

15 stycznia 2026 r. godz. 10:00 w sali 2A02 (piętro II) w siedzibie Sądu Apelacyjnego
w Warszawie Plac Krasińskich 2/4/6, Warszawa.

Zastrzega się możliwość zmiany terminu i miejsca konkursu w przypadku dużej ilości zgłoszeń
na powyższe stanowisko.

Wymagania niezbędne:

Zgodnie z art. 155 § 2 powołanej wyżej ustawy na stanowisku asystenta sędziego może być zatrudniona osoba, która:

  • jest obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej i korzysta z pełni praw cywilnych i obywatelskich,
  • jest nieskazitelnego charakteru,
  • posiada ukończone wyższe studia prawnicze w Polsce i uzyskany tytuł magistra lub zagraniczne uznane w Polsce,
  • ukończone 23 lata.

Oferujemy:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • zdobycie unikalnego i ciekawego doświadczenia prawniczego,
  • rozwój zawodowy i realny wpływ na wymiar sprawiedliwości,
  • możliwość zadaniowego systemu czasu pracy,
  • wynagrodzenie zasadnicze od 7500 brutto,
  • atrakcyjne dodatki uzależnione od zaangażowania,
  • prestiżową i dogodną komunikacyjnie lokalizację wydziałów Sądu Apelacyjnego,
  • trzynastą pensję zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz szeroki wachlarz świadczeń socjalnych,
  • możliwość zakupu ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach, opieki medycznej oraz karty Multisport,
  • interesującą i pełną wyzwań pracę w zgranym zespole.

Wykaz wymaganych dokumentów:

  • wniosek o zatrudnienie na stanowisku asystenta sędziego, adresowany do Prezesa Sądu Apelacyjnego w Warszawie, z zaznaczeniem sygnatury konkursu,
  • życiorys wraz z informacją o przebiegu kariery zawodowej,
  • oryginał lub urzędowo poświadczony odpis dokumentu potwierdzającego ukończenie studiów wyższych na kierunku prawo w Rzeczypospolitej Polskiej i uzyskanie tytułu zawodowego magistra albo zaświadczenie o zdanym egzaminie magisterskim, albo oryginał lub urzędowo poświadczony odpis dokumentu potwierdzającego ukończenie zagranicznych studiów wyższych na kierunku prawo uznanych w Rzeczypospolitej Polskiej na podstawie odrębnych przepisów,
  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie na stanowisku asystenta sędziego,
  • aktualną fotografię zgodną z wymogami stosowanymi przy wydawaniu dowodów osobistych,
  • oświadczenie, że przeciwko kandydatowi nie jest prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie, że kandydat jest obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej i korzysta z pełni praw cywilnych i obywatelskich.

Dodatkowo osoby, które ukończyły aplikację i zdały egzamin po aplikacji mogą złożyć dokumenty potwierdzające ukończenie aplikacji bądź zaświadczenie o zdanym egzaminie po ukończeniu aplikacji.

Do zgłoszenia kandydat może dołączyć dokumenty potwierdzające dodatkowe kwalifikacje
i osiągnięcia.

Kwestionariusz wraz z oświadczeniami oraz klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych dostępne są na stronie Sądu Apelacyjnego w Warszawie w zakładce „Oferty pracy/Ważne dokumenty”.

Oświadczenia winny być podpisane własnoręcznie przez kandydata.

Dokumenty zawierające braki formalne nie będą brane pod uwagę w procesie rekrutacyjnym

  1. Termin składania zgłoszeń wyznaczam na dni: 3 grudnia 2025 r.–31 grudnia 2025 r.

Wymagane dokumenty z zaznaczeniem sygnatury konkursu należy składać osobiście bądź drogą listowną (decyduje data stempla pocztowego):

Biuro Obsługi Interesantów Sądu Apelacyjnego w Warszawie

ul. Krasińskich 2/4/6
00-207 Warszawa
(pokój 0A16A) parter

Zgłoszenia otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.

  1. Publikacja listy kandydatów zakwalifikowanych do II etapu

Lista kandydatów dopuszczonych do konkursu zostanie wywieszona w siedzibie sądu oraz opublikowana na stronie internetowej Sądu Apelacyjnego w Warszawie w dniu 8 stycznia 2026 r.