RADCA PRAWNY/ ADWOKAT

Kancelaria prawna Maniewski & Tarkowski powstała w wyniku połączenia sił dwóch doświadczonych prawników: radcy prawnego Pawła Maniewskiego oraz adwokata Michała Tarkowskiego. Zapewniamy kompleksową obsługę prawną podmiotom ze wszystkich sektorów gospodarki.

 

Wiedza, doświadczenie oraz kreatywność stanowią wizytówkę naszej Kancelarii.

 

 

 

W związku z dynamicznym rozwojem Kancelarii poszukujemy do zespołu pracownika na stanowisko:

 

RADCA PRAWNY / ADWOKAT

 

 

 

Od kandydatów oczekujemy:

 

 

  • uprawnienia zawodowe radcy prawnego / adwokata;
  • minimum dwuletniego doświadczenia w pracy w kancelarii prawnej, zajmującej się obsługą przedsiębiorców;
  • dobrej znajomości prawa procesowego cywilnego i prawa spółek handlowych;
  • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego;
  • sumienności i samodzielności;
  • zdolności analitycznych;
  • umiejętności organizacji czasu pracy i pracy w zespole.

 

 

 

W zamian oferujemy:

 

 

  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia zawodowego oraz umiejętności;
  • współpracę na podstawie umowy świadczenia usług;
  • pracę przy ciekawych projektach;
  • możliwość rozwoju, podnoszenia swoich kwalifikacji i zdobycia dalszego doświadczenia zawodowego;
  • twórczą oraz przyjazną atmosferę.

 

 

 

Osoby zainteresowane prosimy o przeslanie CV na adres: sekretariat@kancelaria-mt.pl, dopisując w tytule wiadomości Rekrutacja.

 

Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami.

 

 

 

Aplikując potwierdzasz zapoznanie się z niniejszą informacją oraz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji. Dane osobowe kandydatów do pracy w Kancelaria Adwokacka Michał Tarkowski z siedzibą w Warszawie, Al. Szucha 8, 00-582 Warszawa, uzyskane w procesie rekrutacji lub przesłane poza tym procesem, będą przetwarzane przez Kancelarię wyłącznie w celu realizacji procesu rekrutacji. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do uwzględnienia kandydata w procesie rekrutacji. Osoba, której dane dotyczą ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich poprawiania oraz żądania usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z udziału w procesie rekrutacji i spowoduje niezwłoczne usunięcie danych. Nadesłane dokumenty nie będą zwracane i będą przetwarzane przez okres maksymalnie 2 miesięcy od daty ich wpływu do Kancelarii, nie dłużej jednak niż do zakończeniu procesu rekrutacji.

 

 

 

Udostępnij na: