OFERTA SKIEROWANA DO RADCÓW PRAWNYCH I ADWOKATÓW

Oferuję pakiety wynajmu  w pełni wyposażonego biura z podziałem na gabinet i sale konferencyjną oraz część recepcyjną. Nowocześnie a zarazem stylowo urządzone wnętrze kancelarii w przedwojennej kamienicy z osobnym wejściem. Lokal ma charakter co-workingu wyposażony jest w dostęp do internetu, cała infrastrukturę biurową, xero, fax, skaner, poczekalnie dla klientów, zaplecze socjalne oraz wc.

Dodatkowym atutem jest reprezentacyjna lokalizacja. Kancelaria znajduję się w ciągu Traktu Królewskiego przy Alejach Ujazdowskich 26 vis a vi Okręgowej Rady Adwokackiej w Warszawie. Osobne wejście do lokalu pozwala na całkowitą niezależność jak również dodatkowo podnosi prestiż kancelarii.

SREBRNY pakiet za 500 zł netto miesięcznie obejmuje:

  • 12 godz. korzystania z gabinetu od pn.-pt. od godz. 9-19, w tym przyjmowania klientów;
  • 4 godz. korzystania z sali konferencyjnej od pn.-pt. od godz. 9-19,
  • udostępnienie  adresu  na siedzibę kancelarii najemcy ;
  • udostępnienie 1 nr tel. stacjonarnego do przyjmowania rozmów przychodzących do najemcy;
  • przyjmowanie korespondencji przychodzącej i przesyłek kurierskich do najemcy oraz jej ewidencjonowanie;
  • przesyłanie najemcy mailem skanów ww. korespondencji i jej wydawanie;
  • umiejscowienie tytułu zaw., imienia i nazwiska najemcy na zew. tablicy  na elewacji budynku przed wejściem , na wew. tablicy  przed drzwiami biura i na drzwiach gabinetu;
  • indywidualna skrytka na akta i dokumenty zamykana na klucz

ZŁOTY pakiet za 700 zł netto miesięcznie  obejmuje:

  • 24 godz. korzystania z gabinetu od pn.-pt. od godz. 9-19, w tym przyjmowania klientów;
  • 8 godz. korzystania z sali konferencyjnej od pn.-pt. od godz. 9-19,
  • udostępnienie  adresu  na siedzibę kancelarii najemcy ;
  • udostępnienie 1 nr tel. stacjonarnego do przyjmowania rozmów przychodzących do najemcy;
  • przyjmowanie korespondencji przychodzącej i przesyłek kurierskich do najemcy oraz jej ewidencjonowanie;
  • przesyłanie najemcy mailem skanów ww. korespondencji i jej wydawanie;
  • umiejscowienie tytułu zaw., imienia i nazwiska najemcy na zew. tablicy  na elewacji budynku przed wejściem , na wew. tablicy  przed drzwiami biura i na drzwiach gabinetu;
  • indywidualna skrytka na akta i dokumenty zamykana na klucz

 

Dodatkowo możemy świadczyć usługi:

  • pomocy asystentki w prowadzonych sprawach
  • gońca z dokumentami do sądów i innych instytucji
  • oraz wiele innych

Pozostałe usługi do indywidualnego uzgodnienia.

Zapraszam do zapoznania się z ofertą oraz oglądania biura.

Kontakt:

TEL: 690 03 02 01, 22 299 47 74

Udostępnij na: