Kancelaria Radcy Prawnego zatrudni asystenta/asystentkę – pracownika ds. administracyjnych

Opis stanowiska:

  • prowadzenie biura kancelarii;
  • zamówienia i rozliczanie materiałów biurowych i innych towarów oraz usług związanych z bieżącym funkcjonowaniem kancelarii;
  • pomoc zatrudnionym pracownikom merytorycznym w ich codziennej pracy;
  • prowadzenie korespondencji, w tym w języku angielskim;
  • obsługa urządzeń biurowych;
  • załatwianie spraw urzędowych w organach administracji państwowej i samorządowej oraz w sądach;
  • inne czynności zlecane przez pracowników merytorycznych.

 Wymagania:

  • wykształcenie wyższe;
  • dobra znajomość języka angielskiego, w tym prowadzenie korespondencji w języku angielskim;
  • umiejętność redagowania tekstów, w tym prawniczych;
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
  • doświadczenie w załatwianiu spraw urzędowych w organach administracji państwowej i samorządowej oraz w sądach;
  • doświadczenie w codziennej obsłudze funkcjonowania biura;
  • umiejętność pracy pod presją czasu, dobra organizacja własnej pracy oraz odpowiedzialność w realizacji powierzonych obowiązków;
  • komunikatywność i umiejętność pracy zespołowej, wysoka kultura osobista;

Oferujemy:

  • przyjazną atmosferę pracy w kameralnym zespole;
  • dobre warunki pracy w kameralnym biurowcu na Mokotowie.

Prośba o przesłanie cv, wraz z oczekiwaniami finansowymi na adres: kancelaria@rkwlegal.pl

Prosimy o załączenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Informujemy również, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Udostępnij na: