Informacja o przebiegu patronatu

W związku ze zbliżającym się terminem składania informacji o przebiegu patronatu za okres styczeń-czerwiec, uprzejmie informujemy, że w Extranecie radców udostępniliśmy nową funkcjonalność umożliwiającą złożenie informacji w formie elektronicznej. W celu złożenia ww. informacji, w Extranecie w menu głównym, w zakładce „Patronat” należy kliknąć kolejno w: imię i nazwisko danego aplikanta, link „Informacja o przebiegu patronatu” i przycisk „Dodaj informację o przebiegu patronatu”. Po uzupełnieniu formularza należy kliknąć przycisk „Zapisz bieżące zmiany”. W celu przesłania informacji do OIRP, po upewnieniu się, że formularz został poprawnie wypełniony, należy kliknąć przycisk „Wyślij do OIRP informację o przebiegu patronatu”.

Patroni spoza Izby warszawskiej składają informację o przebiegu patronatu w formie papierowej (link do pliku).

Termin złożenia informacji upływa 15 lipca br.

Udostępnij na: