Bank Pekao S.A. – Ekspert ds. Legislacji

Zadania:

 

 

  • Definiowanie procesów obiegu regulacji
  • Definiowanie standardów dokumentacji wewnętrznej
  • Nadzór nad bazą aktów wewnętrznych Banku
  • Współpraca z przedstawicielami Departamentów Banku w zakresie usprawnień w procesie Legislacji

 

Oczekiwania:

 

 

  • Wykształcenie wyższe prawnicze lub ekonomiczne
  • Minimum 2 lata doświadczenia
  • Znajomość j. angielskiego na poziomie min. B1
  • Komunikatywność
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Umiejętność nawiązywania oraz utrzymywania relacji w różnorodnym, dynamicznym środowisku (w organizacji o rozbudowanej strukturze)

 

Korzyści dla Ciebie:

 

 

  • Pełna wyzwań praca w organizacji finansowej będącej liderem bankowości w Polsce
  • Możliwość dalszego rozwoju zawodowego i poszerzania wiedzy
  • System szkoleń i programów rozwojowych
  • Stabilne zatrudnienie na pełen etat i atrakcyjny pakiet świadczeń

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres: rekrutacja@pekao.com.pl

 

W tytule maila należy wpisać: Cen_560_2018

 

Udostępnij na: